• Nieuws
  • Winterfeest in de Lariks: kom gezellig langs!

Winterfeest in de Lariks: kom gezellig langs!

Op vrijdag 16 december organiseren wij samen met het Leger Des Heils een winterfeest voor alle buurtbewoners van de wijk Lariks. Iedereen is van de harte welkom. De entree is gratis.

Tijdens het winterfeest is er van alles te beleven voor jong- en oud. Bij verschillende kraampjes kun je terecht voor een hapje- en drankje. Zo kun je onder het genot van een oliebol of kop soep genieten van live-muziek. Daarnaast kun je gezellig met elkaar een kerstukje maken. Speciaal voor de kinderen is er een springkussen, komt de ballonkunstenaar en is er een knutseltafel. Niemand hoeft zich dus te vervelen! Vanaf 15.00 ben je van harte welkom! Kijk hier voor meer informatie.

Deel dit op je eigen sociale media

Ander nieuws

Er is altijd plek aan De Langste Tafel

Er is altijd plek aan De Langste Tafel

Lees verder
Jong leren programmeren bij de Coderdojo

Jong leren programmeren bij de Coderdojo

Een kleine groep kinderen ging afgelopen zaterdag met groot enthousiasme aan de slag met programmeren tij...
Lees verder
Superleuke Summer Sing Along

Superleuke Summer Sing Along

Afgelopen maandag 8 juni was het ontzettend genieten bij de Summer Sing Along in de Componist.
Lees verder