• Nieuws
  • Opnieuw met het orgel on tour!

Opnieuw met het orgel on tour!

Op vrijdag 28 april gingen we voor het eerst met het orgel op pad langs enkele verzorgingstehuizen in de Lariks en Pittelo. Om de bewoners een hart onder de riem te steken, maar ook om gewoon wat vertier te brengen in deze gekke dagen. Afgelopen vrijdag deden we dat nog eens dunnetjes over!

 

De tweede ronde met het orgel van Chris Spelbrink viel ook nu weer goed in de smaak. We gingen onder andere langs De Wijde Blik, de Ekke Faber Flat en de Amstelflat. Er werd weer gedanst, uiteraard op gepaste afstand van elkaar en veel gelachen. Even wat afleiding voor de inwoners van Assen, die het zo goed volhouden met z'n allen!

Foto's

Ineke Heijting
Deel dit op je eigen sociale media

Ander nieuws

Een zomer vol inspiratie, kennisdeling en nieuwe ervaringen voor 60-plussers in Assen

Een zomer vol inspiratie, kennisdeling en nieuwe ervaringen voor 60-plussers in Assen

Met het nieuwe initiatief Zomerwijs staat van 4 juli tot en met 16 augustus een gevarieerd programma klaa...
Lees verder
Panna op het Cruyff court

Panna op het Cruyff court

De organisatie opende het 6e toernooi in Assen en kondigde de grote sterren op dit gebied aan; Nasser El ...
Lees verder
Er is altijd plek aan De Langste Tafel

Er is altijd plek aan De Langste Tafel

Lees verder