• Nieuws
  • Feestelijke opening De Dissel

Feestelijke opening De Dissel

Afgelopen zaterdag is het vernieuwde wijkcentrum De Dissel feestelijk geopend door wethouder Karin Dekker. Het gebouw is tijdens de renovatie verduurzaamd en de gasleiding is afgesloten. Het aardgasvrije gebouw wordt verwarmd met een warmtepomp en heeft ruim 140 zonnepanelen op het dak liggen. Daarmee is het een energie-neutraal gebouw dat klaar is voor de toekomst!

 

De vrijwilligers van De Dissel hebben de afgelopen tijd hard gewerkt. Zij werden daarom nog maar eens goed in het zonnetje gezet. Als dank voor hun inzet kregen zij uit handen van Karin Dekker een cheque ter waarde van 250 euro, die zij kunnen besteden aan de aankleding van het wijkcentrum. Onze wijkreporter Ineke Heijting was aanwezig om foto’s te maken. Zij merkte op dat het voor mensen die slecht ter been zijn nog niet altijd even makkelijk is het gebouw te betreden. De vrijwilligers pakten dit meteen op en beloofden haar beterschap. Wij wensen iedereen die bij De Dissel betrokken is heel veel succes met het nieuwe gebouw!

Foto's

Ineke Heijting
Deel dit op je eigen sociale media

Ander nieuws

een zomer vol inspiratie, kennisdeling en nieuwe ervaringen voor 60-plussers in Assen

een zomer vol inspiratie, kennisdeling en nieuwe ervaringen voor 60-plussers in Assen

Met het nieuwe initiatief Zomerwijs staat van 4 juli tot en met 16 augustus een gevarieerd programma klaa...
Lees verder
Panna op het Cruyff court

Panna op het Cruyff court

De organisatie opende het 6e toernooi in Assen en kondigde de grote sterren op dit gebied aan; Nasser El ...
Lees verder
Er is altijd plek aan De Langste Tafel

Er is altijd plek aan De Langste Tafel

Lees verder